17 Mayıs 2016 Salı

YAĞMURLU BİR GÜNE MERHABA..
HABERLER 

Selamlar ve günaydın değerli okurlar... Bugün İstanbul, günü yağmurla karşıladı. Hava genel olarak kapalı ve rüzgar şiddeti korur şekilde esmeye devam etmekte. Sağlam giyinmedikçe dışarı çıkmayı tavsiye etmiyorum. En azından bir hırka olsun yanınızda. Sonra vay efendim ben görmedim, ben duymadım, ben işitmedim demeyin...



İSTANBUL        Sağanak Yağışlı 14-15'
ANKARA          Güneşli 19'
İZMİR                Bulutlu 23'
EDİRNE            Çok Bulutlu 17'
DİYARBAKIR   Parçalı Bulutlu 25'
MALATYA        Güneşli 22'
BURSA            Çok Bulutlu 20' 
ADANA                Bulutlu 25'
ŞANLIURFA     Çok Bulutlu 29'
KONYA                Çok Bulutlu 23'
RİZE                      Güneşli 19'
HATAY           Parçalı Bulutlu 25'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder