14 Mayıs 2016 Cumartesi

PETA GERİLLA ÇALIŞMASI

Selamlar Ve İyi Geceler Sevgili Okurlarım...

Bu akşam sizlerle bir gerilla çalışması paylaşmak istiyorum ve bunun için elimizde harika bir örnek bulunuyor. Bundan önce uluslararası sivil toplum kuruluşu olan PETA'dan (People for the Ethical Treatment of Animals) bahsetmek istiyorum. Hayvan haklarını korumaya çalışan onların katline karşı mücadele veren uluslararası bir kurumdur. Veganları savunan ve dünya çapında hayvan katlinin önüne geçmeyi misyon edinmiş toplumsal bir örgüttür.

Dünya çağında bir çok çalışmaya imza atan PETA'nın son çalışması, Bangkok'taki kürk giyim mağazasında, giyeceklerle ilgili olarak hazırlanan farkındalık bir tür gerilla çalışması olmuştur. 

Bana kalırsa tüm gerçekliği ile hayvanlara edilen eziyetleri gözler önüne sermek amacıyla güzel düşünülen bir gerilla. Sonuçta insanlar, kapitalin sarhoşluğuna, komşusuyla yarışa kendini o kadar kaptırdıkları için başka canlıların neler yaşadıklarını, hangi süreçlerden geçtikleri anlayabilme, empati kurabilme yetilerini kaybetmekteler. Ve onların bu konuda sağlam bir uyarıya ihtiyaçları var. Bu çalışmanın bu uyarıyı sağlamada yardımcı olacağını düşünüyorum. Zira akılda kalıcı bir çok ögeye sahip. Bir çantayı açıyorsunuz ve karşınızda... Spoiler vermek istemiyorum. İsterseniz gelin beraber öğrenelim.


Uyarı!

İzlemek üzere olduğunuz bağlantı yetişkin içeriğine sahiptir. Yazının, gecenin bir yarısında paylaşılma sebebi ulaşılmak istenen hedef kitleyi daha rahat yakalamaktır. 

İyi seyirler...


YOUTUBE LİNKİ:

https://www.youtube.com/watch?v=eJkzm5kANZM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder