9 Kasım 2016 Çarşamba

REKLAMLAR !

Play Station 4 Pro / Call of Duty

Merhaba okurlarım. Geçenlerde izlediğim yeni çıkan bir reklamla karşılaştım. Kendime dedim ki kesin bu reklamı okurlarımla paylaşmalıyım. :) Video oyunları küçükten büyüğe herkesin çok sevdiği eğlence araçlarıdır. Bilenler bilir bu işin kökeni prensesi ejderhadan kurtaran mario'ya kadar gider. Ondan öncesi de vardır elbet; fakat 90'lı yıllara kadar olan dönemi hatırlamıyorum. Hatırlayanımız varsa yorumdan bana katılabilirsiniz. 



Ben de video oyunlarına küçüklüğümden beri müptelayımdır. Bu sebeple gördüğüm reklam filmi dikkatimi çok çekti. Sony markasının Play Station 4 Pro modeli, kullanıcılarına mükemmel bir oyun deneyimi sunuyor. Derler ya 'Ne yaptığın kadar nasıl yaptığında önemlidir bir o kadar.' diye. Bu model için hazırlanan reklam da bize o sözü hatırlatıyor adeta. Çok başarılı bir reklam olduğunu söyleyebilirim. İlk paragrafta da bahsettiğim üzere çıkış noktası nostalji olarak belirlenen reklam da sunulan ögeler reklam içinde kullanılan Call of Duty oyunu da temaya gayet rahat bir uyum sağlamış durumda. Ben en iyisi sözü daha fazla uzatmadan sizleri takdire şayan reklam ile baş başa bırakayım, 

Hoşçakalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder