14 Haziran 2016 Salı

ARAYI ÇOK AÇTIK...

Selamlar sevgili okur... Blog'da arayı çok açtığımı fark ettim ve bir geri dönüş yapmak gerekiyor diye düşündüm. Umarım iyisinizdir. Ben iyiyim merak edilecek bir şey yok. 2 hafta önce üniversitenin 3. sınıfını da bitirerek son sınıf öğrencisi olmaya hak kazandım. :) Ve ardından dur durak bilmeksizin staj arama çabalarım sonucunda milliyet gazetesi bünyesindeki milliyet emlak'ta stajyer olarak çalışmaya başladım. Aynı zamanda mübarek ramazan ayı da geldi ve bu sıcaklarda oruçluyken bir de staj gelince üstüne acizliğimden midir bilemedim yazamaz oldum bir süre boyunca... Affınıza sığınıyorum. Ama döndüm, buradayım.:) Reklamlar ve meşhur halkla ilişkiler örnekleri ile karşınızda olmaya devam edeceğim. Ayrıca sizden gelen yorumlar günlük olarak paylaştığım hava durumlarının blogda yer almaması yönündeydi. Bu yüzdendir, artık hava durumları paylaşımlarım olmayacak. Blogumuz tamamen iletişim dalındaki çalışmalarla boy gösterecek. Yorumlarınız için teşekkürler değerli okurlarım. :) Not: Benden hava durumunu öğrenemediniz diye aniden yağmur yağar da ıslanırsanız benden bilmeyin; sonra ben görmedim ben duymadım demeyin :)) Bir sonraki yazımda buluşmak üzere. Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder